Problema de presa de decisions: De quina manera millorarem més el nostre nivell d'anglès si vivim durant 6 mesos a una ciutat del Regne Unit?
|
|||
De quina manera millorarem més el nostre nivell
d'anglès si vivim durant 6 mesos a una ciutat del Regne Unit?
Síntesi destacant l’aprenentatge que es
pretén
Ésser capaços de resoldre un problema de presa
de decisions: Esbrinar i decidir entre diverses alternatives, quina pot ser
per a nosaltres la manera més eficaç d'aprendre anglès si vivim a una ciutat del
Regne Unit durant 6 mesos i aplicar aquest procés a altres problemes que
se’ns puguin presentar en un futur
|
|||
La mediadora, junt amb els aprenents han de prendre una
decisió que afecta de manera de manera significativa al seu futur.
Utilitzen les TIC com a font d’informació, mitjà de
comunicació i per a representar que s’ha produït un canvi conceptual en els
participants a través de l’elaboració d’un mapa conceptual utilitzant el cmap
tools com a eina principal. A través d’aquest procés es pretén garantir un
aprenentatge significatiu.
|
|||
Índex
|
Contingut
|
Observacions
|
|
Context General
|
|||
Experiència en ensenyament
|
7 mesos
|
---
|
|
Experiència / Nivell d’expertesa en l’ús
de TIC
|
Les fa servir a casa i a classe
|
---
|
|
Tipus d’escola
|
|
És a nivell informal, a una casa
|
|
Localització del centre
|
Apartament al centre de la ciutat
De Brighton
|
---
|
|
Connexió
|
Internet.
Alta velocitat
|
---
|
|
Localització dels recursos tecnològics
|
Als espais comuns, menjador
|
---
|
|
Situació sòcio - econòmica dels alumnes
|
Classe mitja, mitja - alta
|
---
|
|
Context de la història o cas
|
|||
Nivell dels alumnes
|
Titulats universitaris
|
---
|
|
Àrea / unitat
|
Orientació professional
|
---
|
|
Fites en la història
|
|||
Activitats planificades a la sessió o
unitat
|
Procés per a resoldre
Un problema de presa de decisions
|
---
|
|
Nivell d’aprenentatge esperat
|
Ésser capaços de resoldre de manera
autònoma i eficaç possibles problemes que se’ls tornin a presentar. Utilitzar
les TIC com a eina d’ajuda principal
|
---
|
|
Tipus d’activitat
|
Treballar de manera col·laborativa i
utilització de les TIC
|
---
|
|
Activitats de la història o cas
|
|||
Tecnologies utilitzades
|
Mapes de conceptes amb cmap,
Google
per a cercar informació sobre les diferents alternatives i xarxes socials
|
|
|
Raó per la qual la fa servir
|
Com a suport per a resoldre el problema i
per a avaluar el nostre aprenentatge.
|
---
|
|
Naturalesa de las activitats (tasques
cognitives a realitzar)
|
Valorar diferents alternatives per a
prendre la decisió més adequada i saber aplicar el procés en un futur.
|
---
|
|
Dificultats trobades
|
Dificultat en la disponibilitat dels participants
|
---
|
|
Ajuda / col·laboració emprada
|
|
---
|
|
Rol del professor
|
Mediador del procés de resolució del
problema i participant.
|
---
|
|
Rol de l’estudiant
|
Investigador, col·laborador per prendre
una decisió
|
---
|
|
Resultats
|
|||
Observacions
|
Els alumnes realitzen l’activitat
requerida
|
---
|
|
Avaluació de l’aprenentatge
|
A través de l’observació, resolució del
problema i el·laboració d’un mapa conceptual
|
---
|
|
Lliçó apresa pel professor
|
Allò que realment és l’aprenentatge
significatiu, i el que és més important com fomentar-lo en les diferents
etapes de l’aprenentatge d’una persona
|
---
|
|
No hay comentarios:
Publicar un comentario